Śląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Częstochowie, w ramach umowy z CDR Brwinów O/ Kraków, w okresie od 20 - 24 października, organizuje cykl trzech 2-dniowych szkoleń z zakresu rozwoju systemu marketingu bezpośredniego. Szkolenia przeznaczone są dla rolników i przedsiębiorców rolnych zainteresowanych sprzedażą bezpośrednią.
Szkolenie podzielilismy na 3 GRUPY w celu ułatwienia kontaktów z organiatorami. Liczba miejsc jest ograniczona, o uczestnictwie decyduje kolejność zgłoszenia. Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Poniżej zamieszczamy przykładowy program szkolenia. Rozpczęcie szkolenia w pierwszym dniu, bez względu na grupę, o godz. 9.30.
Grupa I - teren działania O/ Mikołów ( 20-21.X ) - R.Sroka - tel. 515 - 275 - 947
Grupa II - SODR Częstochowa ( 21-22.X ) - B.Fąfera - tel. 515-275 -946
część teoretyczna dla Grupy I i II:
Ośrodek Wypoczynkowy
"ORLE GNIAZDO HUCISKO"
Hucisko, ul. Orle Gniazdo 20
42-421 Włodowice
warsztaty:
Grupa I - Targowisko "Żabki" w Zawierciu
Grupa II - Targowisko w Żarkach
Grupa III - teren działania O/ Bielsko Biała ( 23-24 .X ) - A.Zoń - tel. 33 / 827-34-50
część teoretyczna dla Grupy III:
OŚRODEK KARINA,
ul . Bukowa 16 b ,
43-460 Wisła
warsztaty: Targowisko Miejskie w Ustroniu
Przykładowy program szkolenia
Data |
Godziny |
Temat zajęć |
1 dzień |
9:30-10:30 |
Przyjazd uczestników, rejestracja |
10:30-10:45 |
Otwarcie szkolenia |
|
10:45-12:15 |
Ogólne zasady prowadzenia gospodarstwa produkcyjnego. Elementy marketingu w produkcyjnym gospodarstwie rolnym |
|
12:15-13:45 |
Dystrybucja i sprzedaż produktów rolno-spożywczych |
|
13:45-14:30 |
Obiad |
|
14:30-15:15 |
Promocja produktów rolno-spożywczych , ekspozycja w miejscu sprzedaży i kalkulacja cen |
|
15:15-16:00 |
Obsługa klienta i techniki sprzedaży produktów rolno-spożywczych |
|
16:00-16:15 |
Przerwa kawowa |
|
16:15-17:45 |
Przykłady zastosowania sprzedaży bezpośredniej na rynku krajowym i rynkach zagranicznych. |
|
17:45-18:30 |
Kolacja |
|
2 dzień |
8:00-8:45 |
Śniadanie |
8:45-9:00 |
Przejazd na Targowisko |
|
9:00-11:15 |
Warsztaty na Targowisku : Dystrybucja i sprzedaż produktów rolno-spożywczych. Przykłady zastosowania sprzedaży bezpośredniej (kanały dystrybucji, charakterystyka form sprzedaży bezpośredniej, rola i specyfika sprzedaży na targowiskach) |
|
11:15-11:30 |
Przerwa kawowa |
|
11:30-15:15 |
Warsztaty na Targowisku : Promocja, cena i obsługa klienta w sprzedaży produktów rolno-spożywczych. Przykłady zastosowania sprzedaży bezpośredniej (podstawowe narzędzia promocji, budowanie marki produktów, merchandising i zasady ekspozycji, podstawy kalkulacji cen, marży i prezentacji cen miejscu sprzedaży, ogólne zasady negocjacji handlowych i obsługi klienta najczęściej stosowane techniki sprzedaży) |
|
15:15-16:00 |
Obiad i zakończenie szkolenia |
Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniach.