ŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W CZĘSTOCHOWIE, ODDZIAŁ W MIKOŁOWIE
ZAPRASZA
HODOWCÓW I PRODUCENTÓW BYDŁA MLECZNEGO, PRZEDSTAWICIELI JEDNOSTEK DORADZTWA ROLNICZEGO, MIESZKAŃCÓW OBSZARÓW WIEJSKICH
I ZAINTERESOWANYCH INNOWACJAMI W ROLNICTWIE
NA KONFERENCJĘ I WYJAZD STUDYJNY
„Innowacyjne rozwiązania technologiczne w chowie i hodowli bydła mlecznego, szansą podniesienia konkurencyjności gospodarstw rolnych w dobie pandemii i zagrożeń COVID – 19”
KTÓRA ODBĘDZIE SIĘ 26-28 listopada 2021 r.
Uchodzący w Europie za najnowocześniejszy, polski przemysł mleczarski wymaga większej ilości bardzo dobrego surowca, który pozwalałby na lepszą konkurencję polskich wyrobów mleczarskich nie tylko na rynkach europejskich, ale i na całym świecie. Operacja poprzez swoje działania informacyjno-edukacyjne pozwoli na innowacyjne rozwiązania w zakresie chowu i hodowli bydła mlecznego i zdrowotności krów. Nowoczesny chów bydła mlecznego powinien uwzględniać bardzo dużo czynników, takich jak zapewnienie odpowiedniej jakości paszy, zbilansowanych dawek pokarmowych, prawidłowego zorganizowania i pozyskiwania mleka oraz zwiększoną opiekę weterynaryjną. To najbardziej istotne zagadnienia, z którymi zapoznają się uczestnicy w czasie realizacji operacji i które mogą wdrożyć we własnych gospodarstwach. Realizacja operacji pozwoli na działania informacyjno-aktywizujące w rolnictwie i na obszarach wiejskich w zakresie działania Współpraca oraz ich implementację na teren województwa śląskiego i zaznajomienie uczestników z możliwościami finansowania innowacyjnych rozwiązań w sektorze hodowli i chowu bydła mlecznego na drodze działania "Współpraca".
W programie :
Początek konferencji i wyjazdu:
26 listopada /piątek/ o godzinie 10.00 sala restauracyjna Hotelu AGRO ŚODR O/Mikołów ul. Gliwicka 85 (po konferencji wyjazd do Wielkopolski)
Udział w konferencji i wyjeździe studyjnym jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona.
Zgłoszenia i kontakt:
Magdalena Nieszporek tel. 509680463 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Adam Walasek tel.500012164 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Marek Handydraj tel. 669167876 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W załączeniu do pobrania formularz zgłoszeniowy i ramowy program konferencji oraz wyjazdu studyjneg:
Ramowy program konferencji i wyjazdu studyjnego
SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!